dinsdag 22 oktober 2013

Shop inspiratie

Een vleugje inspiratie van de woonfabriek te Cruquius.

Ik zoek niet alleen heel internet af, ik vind het ook heerlijk om door woonwinkels te lopen om nieuwe ideeën op te doen. Vandaag nam ik een kijkje in de woonfabriek.

De woonfabriek is een groot pand waar verschillende kleine ondernemers producten mogen verkopen. Het leuke hieraan is dat je om elk hoekje een hele andere stijl tegenkomt. 


De foto's die ik heb gemaakt geven maar een kleine schets van de leuke interieur impressies die je daar krijgt. Zelf was ik opzoek naar een leuke bak voor openhaardhout, vandaar ook dat op de foto's die ik laat zien vooral opbergbakken staan.

 

In Beverwijk zit een soortgelijke maar grotere winkel; 'Gaaf'. Zelf loop ik vaak even door gaaf heen, maar ik vind de woonfabriek er netter en georganiseerder uitzien. Bij Gaaf zijn de ruimtes waar kleine ondernemers hun producten showen veel kleiner dan bij de woonfabriek. 


Wat is jou lievelings- woonwinkel?


Liefs Anoeska

Geen opmerkingen:

Een reactie posten