zaterdag 19 oktober 2013

Ikea - Cadeau inspiratie


 
Afgelopen week zag ik bij Shifra van een 'acupoflife' een leuke shoplog van Ikea. Zei vertelde daarin dat de Ikea bij haar in de buurt inpak spulletjes verkocht. Ik weet dat de Ikea bij mij in de buurt enkele jaren geleden ook cadeau artikelen verkocht, helaas voor mij was dit ook weer snel verdwenen uit het assortiment. Tijdens de kerstdagen verkopen zij wel weer enkele leuke inpak artikelen, en deze sla ik dan ook altijd groots in. Aangezien de IKEA bij mij om de hoek is loop ik soms wekelijks even binnen om wat inspiratie op te doen. Enkele jaren geleden heb ik zelf mee mogen helpen in de styling tijdens mijn stage. Ik blijf er altijd ideetjes opdoen.

Gisteren zag ik ineens tot mijn grote verbazing, dat ze binnen een week een heuse inpak hoek hadden gemaakt! Ik werd er helemaal blij van en leek week een kind in een snoepwinkel. Ik moest me echt inhouden om niets niet te veel te kopen.

 


Ze verkochten zulke leuke spulletjes. Ik vond deze decoratie hangers erg mooi. Ze verkochten ze ook nog eens in meerdere kleuren. Waarschijnlijk was ik niet de enige die ze mooi vond want helaas voor mij waren ze alweer uitverkocht!

 
Deze etiketten waren super goedkoop!

Ik kon maar niet kiezen en ben uiteindelijk heel verstandig met een leeg karretje doorgelopen. Aangezien ik hiervoor een webshop had en ook tijdens Sieradenparty's of markten verkocht heb ik inmiddels een flinke voorraad met inpak spullen. Maar ik zal zeker nog eens terug gaan en er nog eens rustig doorheen neuzen.

Heb jij nog een tip waar je leuke inpak spulletjes kan kopen?








Geen opmerkingen:

Een reactie posten