woensdag 23 oktober 2013

My Birthday


Yeahh vandaag ben ik eindelijk jarig, alweer 25 jaar..

Ken je dat gevoel...ouder worden? 
Ik weet nog dat ik vroeger de dagen telde en de avond voor mijn verjaardag niet kon slapen, super zenuwachtig was ik. En nu? Nu eigenlijk niet. 25 word ik, wat een leeftijd. Sommige zullen denken wat oud en andere weer was ik nog maar zo jong! Maar ik voel me oud.. stok oud! 


Vroeger keek ik op naar iemand die 25 was. Dan moest je alles voor elkaar hebben. Ik zei altijd voor mijn 25ste wil ik kinderen. En nu ik 25 ben bekruipt me de angst van de tijd. De tijd die super snel is gegaan. De tijd die ook nog super snel zal blijven gaan. Ik zal je vertellen ik heb er een traantje om gelaten, 25....!!

Vandaag hou ik het bescheiden, ik heb niemand uitgenodigd maar toch ben ik naar de bakker gegaan om wat lekkere gebakjes in huis te halen.. Wie met mij komt proosten weet ik nog niet dus dat blijft een grote verassing. 

Je zal nu vast denken wat een top verjaardag. Maar omdat het altijd regent op 23 oktober heb ik heel slim vorige maand mijn verjaardag samen met mijn vriend gevierd! Marshmallows, dekens, bitterballen en een vuurkorf alles wat ik leuk vind! Het was een geslaagd feest en vandaag doen we het nog even stilletjes over! 

Proost,

Liefs Anoeska





Geen opmerkingen:

Een reactie posten