maandag 4 november 2013

Holiday planning


Vandaag vliegen we eindelijk naar Sydney om onze 6 weekse vakantie te beginnen. Ik ga jullie gelukkig niet vertellen dat er zes weken geen artikelen online komen! Mijn planning is volledig uitgedacht en af en toe, niet zo vaak als voorheen, zal ik een artikel voor jullie plaatsen. Natuurlijk zullen er ook vakantie updates tussen door komen! Wil je weten hoe onze reis verloopt? Lees dan snel verder...

Vandaag is het begin van een reis waar mijn vriend en ik al jaren van dromen. Toen wij elkaar 7 jaar geleden leerde kennen heb ik altijd gezegd dat ik voordat ik zou gaan werken nog één keer terug naar Nieuw-Zeeland zou willen! 

Helaas stelde we het steeds maar uit, maar vandaag is het dan eindelijk zo ver. Deze maand precies 12 jaar geleden zat ik er ongeveer zo bij als de foto hiernaast, alleen dan veeeeeel jonger. Ik heb daar een jaar gewoond en vierde mijn twaalfde verjaardag in de zon! Wat in Nederland nog nooit is voorgekomen. Het lijkt me zo leuk om het school terrein nog eens te betreden, ons kleine huisje te zien en de natuur met andere ogen te bekijken. 

De droom was zoals gezegd altijd om nog eens terug naar Nieuw-Zeeland te gaan. En aangezien we dan toch al aan de andere kant van de wereld zijn leek het ons leuk om 10 dagen Australië mee te pakken. We zullen 10 heerlijke warme dagen vertoeven in Sydney. Zie het als een Griekenland strand vakantie met af en toe een uitstapje, alleen wat verder vliegen!

Na 10 dagen Sydney zullen we onze reis vervolgen naar het Zuider- eiland van Nieuw-Zeeland. We hebben een leuk autootje gehuurd en zijn van plan om in 3,5 week het hele eiland rond te rijden en de familie te bezoeken. Hoewel we natuurlijk van de natuur en culturen gaan genieten zijn wij geen kampeertypes en reizen wij geheel in stijl van hotel naar hotel!


Aan het einde van onze vakantie zullen wij nog vier heerlijke dagen vertoeven in Dubai. 

Maar voor nu zwaai zwaai...


Liefs Anoeska



Geen opmerkingen:

Een reactie posten