zondag 13 oktober 2013

Take a look in my life

Week 41

Deze week hebben we niet veel meer dan regen gezien. Een heerlijke week om lekker de kaarsjes in huis aan te zetten en vooral in huis bezig te zijn. 

En daar hoort natuurlijk een lekker zelfgemaakt recept bij. Een beetje van mij en een beetje van koopmans. Een volledige beschrijving van deze verleiding volgt morgen.


Van vriend lief kreeg ik deze week alvast mijn cadeautje voor mijn verjaardag. Ik ben pas over twee weken jarig maar de kans dat hij er vanwege zijn werk niet bij kan zijn is aanwezig vandaar deze vroege verrassing! Super... Ik raad het iedereen aan die van verse jus houdt maar liever niet te lang bezig is met het persen van sinaasappelen. De Kenwood machine die ik kreeg perst in één hand omdraai de sinaasappel leeg.

Naast de verse jus was het tijd om ook ongezond te doen. Ik heb deze week mijn eerste oliebol van het jaar gegeten, en een heerlijke Mac sensation genuttigd. Af en toe is dat best lekker...


Het is al bijna Halloween en wat is er dan leuker dan een Heksen feest met dresscode Heks/Halloween? De uitnodiging is klaar nu nog wat enge spullen ter decoratie inslaan! Meer foto's zal ik met jullie delen zodra we hebben gefeest!

Wat heb jij afgelopen week gedaan?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten