zaterdag 12 oktober 2013

De natuur als inspiratiebron


Vandaag is het helaas geen weer om naar buiten te gaan, maar lekker met een kopje thee, fruit en harde muziek te bloggen. Toch wil ik jullie op deze regenachtige dag meenemen naar de 'Duinen'. 




Nog niet zolang geleden hebben we kunnen genieten van heerlijke herfstdagen. Ik zal niet de enige zijn die hier zeker van heeft genoten! 
Zoals jullie inmiddels weten verzamel ik oude meubeltjes en andere 'rotzooi', maar daar blijft het niet bij! Tijdens een wandeling in de Duinen kwam ik thuis met een achterbak vol met takken, dennenappels, schors, aarde en nog veel meer. 


Dit lijkt mij de beste manier om de herfst in huis te halen. Je kan natuurlijk dennenappels bij de Xenos en bij vast nog meer winkels kopen. Maar wat is er leuker dan trots zijn op je interieur en zeggen het was GRATIS en IK heb het zelf gevonden/gemaakt?


Als je goed zoekt tussen de hopen van takken kan je werkelijk van alles vinden. Zo had ik een tas vol met mooie gedraaide takken, schors en nog veel meer. Neutraal of met een likje verf past zo'n tak meteen in je interieur. Je kan er leuk me decoreren, en dat zal ik ook zeker gaan doen. Als het zover is zal ik jullie foto's laten zien.


Het leuke aan de duinen vind ik dat je van alles tegen kan komen en met van alles naar huis gaat. Na een uur lopen konden we meerdere dingen op ons lijstje aanvinken. Dennenappels check, takken check, besjes check, eikeltjes check, bladeren check, geluncht check, dieren gezien check, genoten van de rust check. Tijdens onze wandeltocht hebben we al het voorgaande gevonden, gedaan of gezien maar geen medemens gezien. De ultieme rust plek zou ik zeggen!

Waar zoek jij je rust?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten