donderdag 3 oktober 2013

Hoevaak blog jij?

Voordat ik met mijn blog begon heb ik eerst dagen, weken, maanden en nog net geen volledige jaren andere blogs gevolgd. Natuurlijk heb ik zoveel mogelijk informatie via internet gezocht naar wat de beste manier van bloggen is. Nou dacht ik dat ik voor mezelf de regels van het bloggen goed op een rijtje had gezet maar na dag 1 begon ik al te twijfelen.
Wat is nou goed bloggen en waar doe ik het voor?




Ik ben blij dat ik hier zo vroeg bij het begin van mijn blog nog even op terug kijk, want zo kan ik aardig wat strepen zetten in mijn planning. Ik begon dit blog om mijn ideeën met jullie te delen, leuke DIY's uit te proberen en vooral mezelf te laten zien. De dingen waar ik van houd. Dus geen make-up video's, geen nagellak foto's maar vooral woonaccesoires, knutsel en klus ideeen en andere dingen die ik op dit moment leuk vind.
Over hoevaak je het beste een blog kan schrijven zijn ook de meningen verdeeld. Bij sommige zie ik meerdere keren per dag een leuk artikel verschijnen en bij anderen eens in de maand. Ik begon met het idee om enkele keren per week te schrijven, maar dit veranderde naar om de dag en vanochtend bij het lezen van andere blogs leek het mij het beste om elke dag te schrijven om mezelf ook in het rijtje van leuke blogs neer te zetten. Maar tijdens het schoonmaken kreeg ik het al benauwd. Het ligt niet aan de hoeveelheid artikelen, want ik heb meerdere keren per dag ideeën voor een nieuw artikel. Het ligt meer aan de tijd. Wil ik elke dag druk druk druk bezig zijn met het verzinnen, bewerken en bekijken van blogs? Ik snap dat als het je full time baan is, je dit inderdaad doet maar dat is Trash niet voor mij. Op dit moment ben ik daar ook nog niet klaar voor. Ik ben gestopt met mijn webshop ASieraden, omdat ik niet meer mezelf kon zijn maar alles moest. Dat is nou juist wat ik met dit blog niet wil doen. Ik wil niet elke dag bloggen als ik er geen zin in heb. Ik wil niet bloggen en later bedenken ben ik dit? Nee, en dat ga ik ook zeker niet doen. Ik blog wanneer ik dat wil. Soms zal dat 1 keer in de week zijn, soms elke dag en misschien zelfs meerdere keren per dag, want ik zit vol met ideeën. Mijn doel van het bloggen was en is om mijn zelfgemaakte woonaccessoires met jullie te delen, leuke uitjes voor weinig geld te beschrijven, interieur tips te geven, lekkere nieuwe recepten te delen, film reviews en vooral jullie inspireren om zelf aan de slag te gaan!

Ben jij jezelf achter het bloggen?

Liefs Anoeska

Geen opmerkingen:

Een reactie posten