vrijdag 17 januari 2014

DIY cadeau verpakking

Al eerder liet ik jullie een DIY zien voor een originele manier om geld te geven voor iemands verjaardag, vandaag heb ik weer een leuke en super snel gemaakte cadeau verpakking.

Mijn zus vroeg voor haar verjaardag een thee cadeau bon van een nieuwe webshop, hartstikke leuk natuurlijk, alleen zou deze per post naar haar verstuurd worden. Ik vond het niet leuk om met lege handen aan te komen en daarom maakte ik voor haar dit handige thee cadeau bon bakje. Het ziet er super lief uit en is ook nog eens leuk om op tafel te zetten of speciale kleine spulletjes in te bewaren. 

Wil je ook zo'n mooi bakje maken lees dan snel verder.. Liever niet zelf knutselen maar wel zo'n leuk bakje? Binnenkort zijn ze verkrijgbaar in mijn shop.

Benodigdheden

* Lijmpistool
* Lijm 
* Vogeltje
* Bakje

Aangezien je alleen maar het voorwerp met het lijmpistool op de deksel van het bakje hoeft vast te lijmen maak ik niet een heel stappenplan voor deze DIY.

Ik heb gekozen voor het vogeltje omdat ik het een lief beeldje vindt maar je kan natuurlijk van alles kiezen om erop te lijmen.



Als bakje gebruikte ik een leeg bakje waar normaal gesproken mijn dagcrème in zit. Het is ook leuk om een glazen potje te gebruiken zodat je de inhoud kunt zien.

Omdat het bakje bij een cadeau bon voor thee hoorde stopte ik allemaal verschillende thee zakjes samen met een label met de naam van de webshop in het bakje. 

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.. Laat je even een berichtje achter?

Liefs Anoeska




 










1 opmerking: